Kycklingsallad

Igår efter att ha träffat min mamma i Västerås på vinfika valde jag att gå med i viktväktarna. Min mamma och låtsaspappa är med och är nöjda så jag kände lite att, why not? 
Så idag körde jag första dagen. Eftersom att jag inte gjort någon research så fick det bli mat jag visste var bra ändå. Känner mig mätt trots att det inte är mängden mat jag brukar äta. Men ska såklart utforska mer recept i viktväktarappen! Spännande.
Men till lunch blev det en kycklingsallad, en snabb sådan också. 

Ingredienser:
100g färdiggrillad kyckling
30g säsongsmix
100g rödbetor, förkokta
55g gurka
30g paprika
15g rödlök
40g fetaost
30g hellmans smokey ceasar salladsdressing

Gör såhär: 
Skär alla grönsaker och väg upp dom. Ha på kycklingen och dressingen. Klaaart!!
(null)

(null)

kyckling | 9points, blå, kycklingsallad, viktväktarna | |
Upp