Dålig uppdatering

Okej. Här är det verkligen dålig uppdatering, tror inte att jag skrivit sen maj? 
I maj var det skolstress inför sommarlov och sen början på juni har jag jobbat. Jobbar mestadels kvällar och är inte hemma förrän 21.45-22.00 då. 
Alltså blir det mest pastarätter såsom pasta och färssås, pasta med tomatsås, räkpasta, laxpasta, pasta salsiccia men även mackor i ugn. I stort sett det vi ätit varje kväll hela sommaren hehe. 
Men 9/8 är mitt sommarschema på jobbet slut, då har jag tänkt ta tag i matlagning igen. Eftersom att vi just nu inte har mycket variation i maten vi äter har jag även fått tillbaka min magkatarr, tyvärr. Den brukar hållas i schack när jag äter varierat och mycket frukt och grönt men det är dåligt med sånt nu haha. 

Här kommer i alla fall några bilder på vad jag ätit sen jag la upp ett inlägg senast. Hörs senare!
(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt/vardag | |
Upp